کارکرد جی پی اس خودرو رو میدونی؟!

با جدیدتر شدن تکنولوژی امنیت خودروهای قدیمی تر  هم کمتر شده در نتیجه راه کارهای جدید برای سرقت به وجود آمده و دیگر قفل فرمان، قفل پدال به تنهایی کاربردی ندارند. حتی بعضی از  دزدگیر ها دارای نقاط ضعف بسیاری هستند که باعث سرقت خودرو می شود. امروزه ردیاب خودرو به نوعی جدیدترین سیستم دزدگیر ماشین می باشد که بادسترسی گوشی شخصی خود با یک اپلیکیشن ساده به راحتی خودروی خود را از راه دور کنترل کنید در ادامه درباره جی پی اس خودرو و کارکرد جی پی اس خودرو  بیشتر توضیح داده شده است.

ردیاب خودرو ابزاری برای کنترل ماشین شما

ردیاب خودرو وسیله‌ای است سخت‌افزاری و کوچک که می‌تواند به صورت مخفی در داخل خودرو قرار بگیرد. و به وسیله سیم‌ کارتی که داخل آن قرار دارد، اطلاعات متفاوتی نظیر موقعیت جغرافیایی، سرعت، مسیر حرکت خودرو و… را از طریق پیامک برای مالک خودرو ارسال کند.

دقت ردیاب خودو

جی پی اس خودرو مناسب کدام ماشین است؟

این دستگاه روی هروسیله نقلیه سبک و سنگینی قابل نصب است و هیچ محدودیتی در استفاده از آن وجود ندارد.

همچنین بر روی خودرو های ایرانی و خارجی قابل نصب است و با خیالی راحت می توانید آمار لحظه به لحظه ماشینتان را بگیرید.

ردیاب خودرو را می توان در هر قسمت از خودرو نصب کرد و معمولا یک محل ثابت ندارد. به این دلیل که اگر محل ثابتی داشت برای دزد ها خوب می شد و ساده تر می توانستند آن را پیدا کنند. هر جایی از خودرو که سیم کشی برق خودرو موجود است با توجه به ابعاد کوچک آن به راحتی می توان آن را جاسازی کرد.

کارکرد جی پی اس خودرو چگونه است؟

دو قسمت اصلی که در ردیاب وجود دارد جی پی اس و سیم کارت می باشد. ردیاب خودرو به وسیله  GPS طول و عرض جغرافیایی خودرو را بدست می آورد و به وسیله سیم کارت این مختصات را برای صاحب خودرو به اپلیکیشن ارسال می نماید و به این صورت می توان کار موقعیت یابی را انجام داد.

بعد از نصب جی پی اس 24 ساعت از شبانه روز می توانید ماشینتان را کنترل کنید. با خرید ردیاب خودرو آسایش خیال را به خودتان هدیه دهید.

هشدارهای ردیاب به چه صورت است؟

ردیاب در صورت اتفاق افتادن هرکدام از وقایع زیر به تلفن همراه شما پیامک ارسال یا در برنامه ردیاب پیام ارسال می کند و شما را مطلع می سازد.

  1. باز شدن درب های خودرو
  2. روشن شدن خودرو
  3. حرکت خودرو
  4. خارج یا وارد شدن به یک محدوده خاص
  5. تصادف کردن خودرو
  6. جدا شدن ردیاب از ماشین
  7. خارج شدن از محدوده مجاز جغرافیایی

برای نصب ردیاب خودرو فقط نیاز به اتصال سیم مثبت و منفی به برق خودرو می باشد. در کل نصب ردیاب های خودرو شبیه دزدگیر ماشین و سایر لوازم جانبی خودرومی باشد. همراه آن ها نقشه نصب داخل جعبه وجود دارد. در صورتی که از برق خودرو سر دربیاورید به آسانی طبق نقشه داخل جعبه می توانید آن را نصب کنید ولی اگر شک دارید می توانید با مراجعه به هر نصاب دزدگیر خودرو کار نصب را به آن ها بسپارید. آن ها بوسیله نقشه نصب در عرض کمتر از نیم ساعت دستگاه را درمحل موردنظرتان نصب و جاسازی می‌کنند. همچنین مجموعه ی اینصب این امکان را برایتان فراهم می کند تا بخش نصب و راه اندازی را انجام دهند.

نصب ردیاب خودرو

ردیاب خودرو چه کاربرد هایی دارد؟

ردیاب خودرو علاوه بر موقعیت یابی، امکانات جانبی دیگری هم عرضه می‌کند که برخی از آن‌ها بسیار مفید و جالب هستند.

شنود داخلی: یک میکروفن داخلی یا خارجی دارد که بوسیله آن می توان صدای داخل اتاق را شنید.
هشدار باز شدن یا بسته شدن درب خودرو: به محض باز شدن در های خودرو برای صاحبین خودرو پیامک هشدار ارسال می شود.
خاموش کردن خودرو: خاموش کردن خودرو با موبایل یک امکان جانبی بسیار جالبیه که این سیستم داراست.

کاربرد ردیاب خودرو

 

از کاربردهای ردیاب خودرو می‌توان به موارد بسیاری اشاره کرد که در ادامه به بررسی چند مورد خواهیم پرداخت:

  •  پیدا کردن ماشین دزدیده شده، این بهترین راهی است که می توانید بعد از دزدی ماشین آن را در کوتاه ترین زمان ممکن پیدا کنید.
  •  ردیابی کردن مسیر هایی که فرزند یا همسر شما ماشین میرود.با خبر شدن از نحوه استفاده کارمندان. میزان ساعت استفاده شده از وسیله نقلیه شرکت آیتمی است که برای صاحبان شرکت ها بسیار مهم است.
  • کارکرد جی پی اس خودرو دقیق و حساس است و می توان به ردیاب های سایت اینصب کاملا اعتماد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *