x
X

مشاوره و راهنمای خرید دزدگیر ماشین برای حرفه­‌ای ها

مشاوره و راهنمای خرید دزدگیر ماشین یکی از موضوعات مورد بحث و اصلی ما در این نوشتار می­‌باشد. کارشناسان وب­سایت اینصب با توجه به تأمین امنیت و حفاظت از خودروهای شما قصد دارند مطالب کاربردی در رابطه با دزدگیرهای حرفه­‌ای را ارائه دهند. امیدوارم از نکات کلیدی این مقاله نهایت استفاده را ببرید. انتخاب بهترین دزدگیر برای خودرو به یکی از دغدغه افراد تبدیل شده که با توجه به شرایط پیش آمده در کشور، سرقت ماشین نیز مطابق با آمار­ها، افزایش یافته است. بنابراین افرادی که می­‌خواهند خرید عالی داشته و بهترین نوع و مناسب‌ترین دزدگیر ماشین را انتخاب نمایند، لازم است از قبل اطلاعاتی درباره آن داشته باشند.

نکات مهم راهنمای خرید دزدگیر ماشین

در بازار، دزدگیرهای بسیاری وجود دارند که در نگاه اول ممکن است از لحاظ ظاهری با هم متفاوت باشند. اما هدف اصلی تمام آن­‌ها حفاظت از خودرو است. البته هر کدام از آن‌­ها از نظر کارکرد کمی با هم تفاوت دارند که در هنگام خرید لازم است به نکات زیر توجه نمایید، آن‌ها بهترین راهنمای خرید شما خواهند بود که عبارتند از:

  • نصب آسان و سریع
  • ویژگی­‌های رفاهی دزدگیر
  • ویژگی‌­های ضد سرقت بودن آن
  • رمزی بودن برخی دزدگیرها
  • متصل شدن دزدگیر به تلفن­‌های هوشمند
  • هشدارها و سنسورها

هر کدام از این ویژگی‌­ها که در ادامه توضیح خواهیم داد، برای بالا بردن امنیت خودرو طراحی شده و مانع از سرقت ماشین می­‌گردد. لازم به ذکر است، فروشگاه اینصب با در نظر داشتن نیاز افراد و رضایت‌مندی شما، بهترین دزدگیرهای را در انواع گوناگون عرضه می­‌نماید.

راهنمای خرید دزدگیر ماشین

راهنمایی خرید دزدگیر ماشین

متاسفانه سرقت خودرو یکی از مواردی است که از گذشته مردم درگیر آن بوده‌اند و در حال حاضر این مشکل به دلایل اقتصادی، بیشتر از گذشته شده است. جالب این که با پیشرفت سیستم‌های امنیتی،  دزدهای ماشین نیز دانش نحوه سرقت خود را آپدیت کرده‌اند و این مشکل را برای صاحبین خودرو حادتر کرده است. بنابراین بسیار مهم است که از بهترین لوازم امنیتی برای خودروی خود استفاده کنید؛ چراکه یک هزینه اولیه بهتر از یک خسارت و هزینه گزاف است.

با توجه به موارد گفته شده، بسیار مهم است که هنگام انتخاب، یک مطالعه درباره راهنمای خرید دزدگیر ماشین داشته باشید و با نکاتی که لازم است در هنگام خرید به آن توجه کنید، آشنا باشید. در ادامه نکات مهم خرید دزدگیر خودرو را به شما خواهیم گفت تا بتوانید انتخاب درست و بصرفه‌ای داشته باشید.

نوع دزدگیر ماشین

یکی از مواردی که پیشتر به آن اشاره کردیم، انواع دزدگیر ماشین است. دزدگیرها در دو نوع ساده و تصویری در بازار موجود هستند که بدون شک از نظر قیمت و امکانات، با یکدیگر متفاوت هستند. برای سهولت در خرید و انتخاب، در ادامه درباره هر دو صحبت خواهیم کرد.

دزدگیر ساده: اولین نوع دزدگیری که برای حفظ امنیت و حفاظت از خودروها طراحی گشتند، دزدگیرهای ساده می‌­باشند. این نوع دزدگیرها نیز استفاده فراوانی در میان جوامع دارند. با توجه به اینکه از قیمت مناسبی نیز برخوردار هستند، بیش­تر مورد توجه افرادی قرار می­‌گیرند که بودجه کمی برای خرید دزدگیر دارند. این دزدگیر با توجه به سیستمی که در آن تعبیه گشته است، تنها می­‌تواند در صورت ضربه وارد شدن به خودرو، صاحب ماشین را مطلع می‌کند.

درواقع از سایر آپشن­‌های دیگر مانند مشاهده تصویری، قفل کودک و … به دور می‌­باشد. اما باز هم نسبت به کارایی خود در تامین امنیت خودرو خوب عمل می‌کند. این دزدگیرها ممکن است که از ویژگی و آپشن­‌های خاص برخوردار نباشند. اما به محض وارد شدن ضربه به ماشین، سریع از خود عکس­‌العمل نشان می‌دهند.

دزدگیر سیمکارتی: دزدگیرهای سیم کارتی نیز به حرفه‌­ای ترین سیستم‌های ضد سرقت شهرت یافته‌­اند. اما با توجه به مشکلات مخابرات ایران، زیاد مورد استقبال مردم نیستند. از امکانات آن می­‌توان به برقراری ارتباط تلفنی در صورت کوچک‌ترین مشکل برای ماشین اشاره نمود.

دزدگیر تصویری: این دزدگیرها که از امکانات پیشرفته با امنیت بالایی برخوردار هستند، دارای صفحه نمایشی می­‌باشند که هرگونه اتفاق و ضربه‌ای را که به خودرو وارد می­‌گردد را به صاحب خود نشان می­‌دهد. مانند باز شدن درب­‌ها و کاپوت ماشین. این دزدگیرها از فاصله چند متری نیز کار می­‌کنند و از برد بسیار قوی برخوردار هستند. دزدگیر تصویری ماشین بهترین دزدگیرهای ضد سرقت در بازار هستند و معمولا فروش این نوع سیستم‌­ها در مقایسه با سایر دزدگیرها بیش­تر است.

قفل مرکزی یکی از موارد مهم راهنمای خرید دزدگیر ماشین

یکی از مواردی که در راهنمای خرید دزدگیر ماشین باید به آن توجه داشته باشید، وجود قفل مرکزی است. این که یک دزدگیر به این قابلیت مجهز باشد، بسیار مهم است چرا که در صورت فعال شدن بی مورد آژیر خطر، باید بتوانید از راه دور، درب‌های خودرو را باز و بسته کنید تا صدا قطع شود.

تنظیم سنسور حساسیت خودرو

احتمالا با این مورد مواجه شده‌اید که با رد شدن از کنار یک خودرو و یا باد شدید و …، آژیر دزدگیر به صدا درآمده است. این مورد به میزان حساسیت دزدگیر شما بستگی دارد. حالا این حساسیت لازم است که در بعضی شرایط کم و یا زیاد شود. بنابراین به عنوان راهنمای خرید دزدگیر ماشین باید این مورد را در نظر داشته باشید که این قابلیت در دستگاه شما قابل تنظیم باشد.

مطالعه کنید: تنظیم حساسیت دزدگیر ماشین

بُرد دزدگیر ماشین

منظور از بُرد در سیستم­‌های ضد سرقت، میزان پشتیبانی دزدگیرها از مسافت­‌های طولانی است. هر کدام از دزدگیرهای طراحی شده، دارای یک نوع برد جداگانه هستند. که خودرو به وسیله آن­‌ها از راه دور نیز قابلیت کنترل پیدا می‌­کند. به وسیله این ویژگی، خودرو شما از مسافت­‌های طولانی نیز فعال و غیر فعال می­‌گردد. بنابراین در هنگام خرید به برد دزدگیر نیز نهایت توجه را داشته باشید.

امکانات جانبی

امکانات جانبی در دزدگیرهای ماشین این روزها پیشرفت­‌های چشمگیری داشته است. زمانی که می­‌خواهید دزدگیر کاربردی خریداری کنید به تمام ویژگی و آپشن­‌های موجود در آن توجه نمایید. متناسب با نیاز خود، محصول مفیدی را دریافت کنید. امکاناتی نظیر قفل کودک، هشدار جهت باز شدن درب‌های خودرو، خاموش شدن خودرو در زمان سرقت و از این قبیل امکانات در دزدگیرها قرار داده شده است که بر روی قیمت نیز تأثیرگذار هستند.

نصب آسان

یکی از موارد بسیار مهمی که در راهنمای خرید دزدگیر ماشین لازم است به آن توجه داشته باشید، سهولت در نصب آن است. دزدگیرهای خودرو به جز دزدگیرهای آهنربایی، دارای کلی سیم هستند که لازم است به برق ماشین وصل شوند و بدون شک کار راحتی نیست و لازم است از یک نصاب کمک بگیرید. اما چنانچه قصد دارید خودتان اقدام به نصب آن کنید بهتر است موارد زیر را در نظر داشته باشید.

  • عبور دادن سیم ­‌ها: پنل زیر فرمان یکی از قسمت­‌های مناسبی است که جهت نصب دزدگیر می­‌توان از آن کمک گرفت. زمانی که دزدگیر خود را در یک جای مناسب قرار داده­‌اید، نوبت به عبور دادن سیم­‌ها از داخل اتاقک خودرو به سمت محفظه موتور می­‌باشد. درواقع شما برای به کار انداختن و وصل نمودن آژیر باید این کار را به درستی انجام دهید.
  • متصل نمودن آژیر: حال باید آژیر دزدگیر را ما بین محفظه موتور و داخل خودرو نصب نمایید. این کار نیز باید به صورتی انجام گردد که آژیر رو به پایین نصب شود. در این صورت آب و روغن نمی‌­تواند وارد آن شود.
  • روشن کردن کلید valet: کلید valet برای زمانی نیاز است که آژیر شما بر اثر مواقع ضروری فعال گشته و شما قصد غیر فعال نمودن آن را دارید.
  • چراغ ال ای دی را نصب کنید: این چراغ از آن‌جایی که به شما فعال و غیر فعال شدن دزدگیر را نشان می‌­دهد. بهتر است در مکانی قابل مشاهده مانند داشبورد نصب شود.
  • اتصال سنسورها: وصل سنسورهای دزدگیر مهم­‌ترین موضوعی است که در هنگام باز شدن خودرو و بروز خطر آژیر به صدا در می­‌آید.

ریموت یدک

گم شدن یا خراب شدن هر وسیله ای حتی ریموت، یک امر طبیعی است بنابراین وجود یک ریموت یدک بسیار مهم و حیاتی است. با اینکه جدیدا اکثر دزدگیرها چه ساده و چه تصویری دارای ریموت یدک هستند، اما برخی این مورد را ندارند. به همین دلیل اگر داشتن ریموت یدک برایتان اهمیت داد، حتما این مورد را در هنگام خرید در نظر داشته باشید.

خرید دزدگیر ماشین

صدای آژیر

یکی از مواردی که در لیست راهنمای خرید دزدگیر ماشین باید در نظر داشته باشید، صدای آژیر و تنظیم میزان صدای آن است.

باتری پشتیبان نکته مهم راهنمای خرید دزدگیر ماشین

بالاتر اشاره کردیم که دزدگیر ماشین به وسیله تعداد زیادی سیم، به برق خودرو وصل می‌شود. حال اگر زمانی برق خودرو قطع شود و یا از کار بیفتد، طبیعتا باید دزدگیر نیز قطع شود. خوشبختانه تولید کنندگان این محصول برای افزایش امنیت و جلوگیری از مشکلات احتمالی، یک باتری پشتیبان برای دزدگیر تعبیه کرده‌اند که در صورت بروز مشکل برای برق خودرو، از باتری پشتیبان استفاده کند. البته این مورد در تمامی دزدگیرها وجود ندارد. به همین دلیل اگر می‌خواهید که سیستم هشداردهنده شما این قابلیت را داشته باشد، لازم است که به این مورد دقت کنید.

قیمت دزدگیر ماشین

یکی از موارد مهم در راهنمای خرید دزدگیر ماشین، توجه به قیمت آن است. قیمت و گران بودن سیستم­‌های ضد سرقت به عوامل متعددی وابسته است. این عوامل شامل مدل، سیستم به کار رفته در دزدگیر، تعداد سنسورها، کشور سازنده و … می­‌باشد. جهت کسب اطلاع از قیمت نهایی این سیستم­‌های ضد سرقت معتبر می­‌توانید به سایت اینصب مراجعه کنید. قیمت محصولات برای تمام نقاط کشور یکسان می­‌باشد.

برای مشتریانی که در داخل تهران هستند، خدمات نصب نیز ارائه خواهد گردید که هزینه نصب برای محصولات متفاوت است. قیمت محصولات دزدگیر خودرو و تمام لوازم جانبی­‌های خودرو با توجه به نوع مدل و برند متفاوت می­‌باشند. هرگاه تصمیم بر خرید دزدگیر خودرو گرفته‌­اید قبل از هر اقدامی به میزان سرمایه خود توجه کنید و بعد به سراغ ویژگی­‌های دزدگیر بروید.

گارانتی و خدمات پس از فروش

از تمام موارد بالا که بگذریم، داشتن گارانتی و خدمات پس از فروش یکی از اصلی‌ترین و مهم‌ترین مواردی است که به عنوان آخرین مورد از راهنمای خرید دزدگیر ماشین باید به شما بگوییم. اینکه شما از مراکز غیرمعتبر و غیرمتخصص، محصول خود را خریداری می‌کنید یکی از مشکلات شایعی است که با آن روبرو خواهید شد. بنابراین توصیه می‌کنیم برای جلوگیری از بروز مشکلات احتمالی، حتما از فروشگاه‌های معتبر، دزدگیر خود را تهیه کنید تا بتوانید در صورت بروز مشکل، از آن‌ها کمک و راهنمایی بخواهید.

راهنمای خرید دزدگیر ماشین

مزایای دزدگیر خودرو

یکی از نگرانی‌­های افرادی که صاحب خودرو بوده و پارکینگ نیز ندارند، به سرقت رفتن خودروشان است. بنابراین مسلم است که خرید دزدگیر ضد سرقت می­‌تواند مزایای بسیاری برای این افراد داشته باشد. مشاوره خرید دزدگیر ماشین قصد دارد شما را با مزایای این وسیله کاربردی آشنا سازد. با ما همراه باشید.

یکی از اهداف اولیه و بزرگ­ترین مزیت استفاده از دزدگیر خودرو این است که عاملی بازدارنده جهت سرقت سارقین محسوب می­‌شود. درواقع شما می‌توانید با خیالی آسوده در هر کجا که هستید خودرو خود را پارک نمایید و به کارهای خود برسید. از دیگر مزایا استفاده از آن می­‌توان به کم کردن هزینه­‌های بیمه اشاره نمود. به این صورت که گاهی اوقات شرکت­‌های بیمه با دیدن اینکه ماشین شما مجهز به سیستم ضد سرقت است هزینه بسیار کمی دریافت می‌­نمایند.

دلیل این امر نیز کاهش خطر سرقت خودرو و لوازم جانی آن است. نصب دزدگیر علاوه بر تامین حفاظت خود خودرو، در تامین لوازم خارج و داخل ماشین نیز اهمیت فراوانی دارد. با استفاده از آپشن­‌های سیستم ضد سرقت شما می­‌توانید بدون نیاز به وجود راننده، ماشین را فعال و یا غیر فعال نمایید. در صورتیکه هر دلیل خودرو شما ربوده شد. با استفاده از سنسور و سیستم‌­های هشدار دهنده در مدت زمان کوتاهی می‌توانید وسیله خود را بیابید.

چه ویژگی­‌هایی در انتخاب دزدگیری مناسب حائز اهمیت است؟

در رابطه با ویژگی‌­های بهترین دزدگیر خودرو مطالب بسیاری در این مقاله برای شما شرح دادیم. برخی از امکانات در این سیستم­‌های ضد سرقت تعبیه گشتند. که برای بالا بردن حفظ امنیت خودرو شما لازم و ضروری است. به این جمله از ویژگی­‌ها و لیست راهنمای خرید دزدگیر ماشین زمانی که می‌خواهید دزدگیر مناسبی برای ماشین خود بخرید توجه کنید:

  • توجه به برند محصول و کشور سازنده آن که معتبر و بادوام باشد.
  • کیفیت و مقاوم بودن سیستم در مقابل ضربه اهمیت بالایی خواهد داشت.
  • قیمت محصول
  • ریموت دزدگیر مقاوم در برابر هر گونه آسیب باشد و از استحکام خوبی برخوردار گردد.
  • با انواع و مدل­‌های گوناگون خودرو سازگاری داشته باشد.
  • در مقابل سیگنال‌­های خارجی نیز ایمن باشد.
  • دزدگیر خوب و کاربردی از ضمانت نامه معتبری نیز برخوردار خواهد بود.
  • معمولا برخی از دزدگیرها دارای باتری کمکی هستند تا زمانی که برق سیستم از کار افتاد بتوان به کمک باتری آن را به کار انداخت.
  • وجود گیرنده رادیویی قوی از ویژگی‌­های منحصر به فرد یک خودرو محسوب می­‌گردند.
بهترین نوع دزدگیر ماشین

در پاسخ به این پرسش که بهترین دزدگیر ماشین از چه نوع دزدگیرهایی هستند؟ لازم است به عرض تان برسانیم دزدگیرهایی که از امکانات خاص همانند دزدگیرهای تصویری برخوردار می‌­باشند، بهترین نوع شناخته در بازار هستند. زمانی به یک دزدگیر بهترین می­‌گوییم که با کوچک‌ترین ضربه نیز از خود صدا تولید نماید. یا اینکه از فاصله خیلی دور صدای آژیرش به گوش برسد. برخی از دزدگیرها به قدری صدای پایینی دارند که شما نمی‌­توانید از ماشین خود خیلی فاصله بگیرید.

اما برخی دیگر با داشتن آژیر و هشدار قوی خیال صاحب خود را از هر بابتی راحت می­‌نماید. دزدگیرهای تصویری با استفاده از ریموت و صفحه نمایشگر هر گونه مشکلی را به شما نشان می­‌دهند. این دزدگیرها آخرین نسل دزدگیرهای ضد سرقت هستند که تاکنون طراحی گشته‌­اند. جهت کسب اطلاع از قیمت و آشنایی با ویژگی و انواع آن به فروشگاه اینصب می­‌توانید مراجعه کنید.

بهترین دزدگیر ماشین

خرید دزدگیر خودرو

خرید دزدگیر ماشین از بهترین نوع و از معتبرترین شرکت­‌ها کاری است که باید برای آن تحقیق کنید و فروش دزدگیر ماشین با کیفیت از اهداف اولیه ما می­‌باشد. دزدگیرهایی که در بازار به فروش می­‌رسند، همان‌طور که قبلاً نیز اشاره داشته­‌ایم در سه مدل، ساده، سیم کارتی و تصویری هستند. مشاوره و راهنمای خرید دزدگیر ماشین قبل از خرید می‌­تواند به شما عزیزان کمک کند تا محصول کاربردی خریداری نمایید.

دزدگیرهای ساده از ارزان‌ترین نوع هستند و ممکن است که از ویژگی و آپشن­‌های خاص برخوردار نباشند. اما به محض وارد شدن ضربه به ماشین سریع از خود عکس­‌العمل نشان می‌دهند. دزدگیرهای سیم کارتی نیز به حرفه‌­ای ترین سیستم‌های ضد سرقت شهرت یافته‌­اند. اما با توجه به مشکلات مخابرات ایران زیاد مورد استقبال مردم نیستند. از امکانات آن می­‌توان به برقراری ارتباط تلفنی در صورت کوچک‌ترین مشکل برای ماشین اشاره نمود. دزدگیرهای تصویری نیز که قبلاً هم گفتیم بهترین دزدگیرهای ضد سرقت در بازار هستند. که معمولا فروش این نوع سیستم‌­ها در مقایسه با سایر دزدگیرها بیش­تر است.

جمع­‌ بندی

حفاظت و مراقبت از خودرو امروزه بسیار مهم است. بنابراین به عنوان یک شهروند ایرانی توصیه می­‌نمایم که برای مراقبت از مال خود و سرنشینان ماشین نصب سیستم ضد سرقت خودرو را فراموش نکرده و این موضوع را ساده نگیرید. این وسیله تنها از ماشین شما مراقبت و خیالتان را آسوده نمی‌کند. بلکه با داشتن آپشن­‌های خاص برخی از اعمال را نیز برای راننده راحت‌­تر می‌­نماید.

شرکت ما این بستر اینترنتی را برای شما فراهم کرده‌­ است که تا در این شرایط و بیماری کرونا و یا حتی آلودگی های هوا که گریبان گیر همه است، بدون صرف هزینه و خروج از خانه خریدی امن و مطمئن داشته باشید.  چنانچه سوالی ذهنتان را درگیر کرده است می توانید از طریق چت آنلاین سوال خود را از گارشناسان این مجموعه بپرسید یا شماره تماس خود را بگذارید تا با شما تماس بگیرند و بهترین راهنمایی را دریافت کنید.

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟